•  Etusivu

ΦΙΝΛΑΝΔΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ
Mainio lahjaidea:

Osta Kreikka-saippua!

”Olemme Kreikan innoittamina uusineet saippuan mallin perusteellisesti, ja nyt saatavilla onkin cupcake-mallisia saippuaherkkuja, jotka on koristeltu kauniisti”, kertoo Heidi Walli, RabbitMama-kosmetiikkayrityksen perustaja.

Heidin pieni saippuatehdas sijaitsee Helsingin keskustassa. Kaikki tuotteet valmistetaan käsin. ”Oli kunnia saada valmistaa myös Suomi-Kreikka-yhdistykselle oma nimikkosaippua. Tuotteemme on valmistettu aina vain parhaista öljyistä eivätkä ne sisällä minkäänlaisia kemiallisia lisä-aineita. Siksi saippuamme ovat ihoasi hoitavia ja kosteuttavia”, Heidi Walli kiittelee.

”Saippuoidemme valmistusmateriaali on aina ollut suurelta osaltaan peräisin Kreikasta, sillä jo yrityksemme alkumetreillä saimme tukea Elefterios Gavrielidesiltä. Yhteistyömme Gavrielidesin kanssa jatkuu edelleen, ja nyt teillä on mahdollisuus nauttia Kreikan oliivien antimista hiukan toisessa muodossa, RabbitMama-saippuan muodossa.”

**Näitä kauniisti koristeltuja saippuoita voit ostaa yhdistyksen toimistosta ravintolapäivänä, la 21. marraskuuta seitsemällä (7) eurolla kappale (käteismaksu). Tervetuloa joukolla ostoksille!