•  Etusivu

HELSINGIN SUOMI–KREIKKA-YHDISTYS RY
ΦΙΝΛΑΝΔΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ

TAPAHTUMAKALENTERI

Helsingin Suomi–Kreikka-yhdistys ja Suomen Helleenit järjestävät yhdessä liiton kanssa syksyn alkajaisiksi hämmästyttävän monipuolisen musiikki- ja tanssifestivaalin PONTOS TO KOLHIS elokuussa Helsingissä.

OHJELMA:

PERJANTAINA 24.8. klo 18-21 MUSIIKKI-ILTA, Nuorten toimintakeskus Happi, Sörnäisten rantatie 31 Erikoisvieras Polys Pavlidis (Kreikasta, Pontoksen liira): Musikkia Pontoksesta Tevri Ensamble: Georgialaisia kansanlauluja Kavkaz: Kansanmusiikkia eri puolilta Kaukasiaa Vladimir Ichtchenko, Altra Volta & Satakieli singers: Lauluja Ukrainasta ja Mustanmeren rannikoilta (mm. armenialaisia, turkkilaisia, kurdilaisia ja persialaisia lauluja) Kansantansseja VAPAA PÄÄSY

LAUANTAI 25.8. klo 12-16 TANSSIKURSSI, Pukinmäen Nuorisotalo, Säterintie 2 Kyriakos Myosidis (Kreikasta): Pontoslaisten tanssien kurssi, 1. osa

LAUANTAI 25.8. klo 17-23 ILTAJUHLA, Ravintola Mestaritalli, Merikannontie 2 Päivällinen Polys Pavlidis: Musiikkia Musiikkiyhtyeet Antama ja Emännät: Musiikkia ja tanssia Mukavaa menoa ILTAJUHLA RUOKAILUINEEN 40 € (ennakkomaksu tilille) SISÄÄNPÄÄSY ILMAN RUOKAILUA klo 20-22.30 10 € (vain käteinen)

SUNNUNTAI 26.8. klo 9.30-12.30 Nuorisokeskus Happi, Sörnäisten rantatie 31 Kyriakos Myosidis (Kreikasta): Pontoslaisten tanssien kurssi, 2. osa KURSSIMAKSU (osat 1 ja 2) yht. 30 € (ennakkomaksu tilille)

MAKSUT 16.8. MENNESSÄ TILILLE: Suomen Helleenit ry, FI79 1469 3000 2608 65, viite 1355.

Ilmoita myös osallistujien lukumäärä: Iltajuhla/Tanssikurssi

Mahdollisista ruokarajoituksista voit ilmoittaa: info@greeks.fi

ILOSANOMAA SAA VAPAASTI LEVITTÄÄ.

Katso myös esite

Lämpöisesti tervetuloa !