•  Etusivu

TAPAHTUMAKALENTERI

George Dalaras 23.5.2017, Kulttuuritalo, Helsinki

Yhdistyksellä on 100 lipun kiintiö
B- ja E-katsomoiden yläosassa.

Lippujen hinta 69,50€.

Varaukset ovat sitovia ja ne on maksettava yhdistyksen tilille viimeistään 17.2.2017.
Helsingin Suomi-Kreikka yhdistys ry FI89 2001 3800 0441 40. Viitenumeron saatte varatessa.

Katso myös konsertin esite

The dance group of the Greek association of Finland goes to Kahvila-Ravintola Nuppu, Friday 26 May 2017

Yksin ja useammin äänin-workshop 17-18.6.2017

Kaksipäiväisen workshopin aikana opitaan yksiäänisiä ja kaksi-ja kolmiäänisiä kansanlauluja Georgian eri osista, Pohjois-Kreikasta ja Etelä-Albaniasta. Tutkimme myös miten suomalaisen perinnerunon sanat istuisivat Epiruksen ja/tai Kaukasian alueen sävelmään. Työpajan jälkeen on mahdollista järjestää konsertti jossa kurssin ohjemistoa esitetään.

Työpajan vetäjänä toimii maailmanmusiikin saralla vuosia aktiivisesti toiminut laulaja ja kansanmuusikko Meri-Sofia Lakopoulos. Workshopin hinta on kahdelta päivältä 35 euroa ja yhdeltä päivältä maksu on puolet koko kurssin hinnasta.

Tiedustelut ja alustavat ilmoittautumiset osoitteeseen: merisofialakopoulos@gmail.com tai numeroon : +358404619145

Yksin ja useammin äänin - workshop pidetään osoitteessa Studio Eudokia, Torkkelinkatu 21, Helsinki 00530

Kreikan kielikurssit 2017